Kolorowe litery – kolejność wprowadzania liter i głosek

Kolorowe litery – kolejność wprowadzania liter i głosek fot. R. Szymański

Kolejność wprowadzania liter i głosek według podręcznika Kolorowa Klasa Agnieszki Mitoraj-Hebel i Katarzyny Sirak-Stopińskiej. . W nawiasie podany został wyrazy podstawowy.

O (oko), A (aparat), I (igły), E (ekran), T (tata), M (mama), D (dom), Y (domy), K (kot), L (lama), U (ul), N (nuta), J (jajko), B (balon), Ę (ręka), Ą (malują), Ł (łata), G (gady), S (sanki), W (woda), R (rakieta), P (planeta), Z (zakupy), C (cena), F (flaga), H (hymn), CH (chmura), Ó (góry)m, Ż (żaba), RZ (rzeka), Ź ( źrebak), ZI (jezioro), Ś (ślimak), SI (nasiona), SZ (szafa), CZ (czapka), DZ (dzwonki), Ń (koń), NI (konie), Ć (ćma), CI (babcia), DŹ (dźwięki), DZI (dziadek), DŻ (dżem).

O Radosław Szymański 96 artykułów
Radosław Szymański – Nauczyciel akademicki, doradca metodyczny edukacji wczesnoszkolnej, trener umiejętności miękkich, neurologopeda dziecięcy – patolog mowy i języka.