Już w szkole – kolejność wprowadzania liter i głosek

Już w szkole - kolejność wprowadzania liter i głosek fot. R. Szymański

Kolejność wprowadzania liter i głosek według podręcznika Już w szkole Małgorzaty Ewy Piotrowskiej i Marii Alicji Szymańskiej. W nawiasie podany został wyrazy podstawowy.

O (oko), A (album), I (igła), U (ulica), Ó (Józek, kółka), M (mama, Marek), T (tata, Tadek), D (dom, Adam), Y (domy), L (lala, Lila), E (ekran, Ela), K (kot), B (buda, Bolek), Ą (gąska), Ę (gęś), R (rak, Radek), W (woda, Waldek), C (cebula, Cela), S (Sylwek, seler), J (jajko, Julek), N (noc, Natalka), P (parasol, Patryk), Ł (łata), F (fok, Franek), G (gawron, Gaweł), Z (zaspa, Zuzanka), Ż (żel, Grażynka), RZ (rzepa, Andrzej), SZ (sztatułka, Szymon), CZ (czapka, Czarek), H (hak, Hubert), CH (chaber), DZ (dzwonek), DŹ (dźwięk), DZI (dziadek), DŻ (dżokej), Ś (śruba), SI (siatka), Ć (ćma), CI (ciemno), Ź (źródło), zi (zioła), Ń (koń), NI (sanie).

O Radosław Szymański 96 artykułów
Radosław Szymański – Nauczyciel akademicki, doradca metodyczny edukacji wczesnoszkolnej, trener umiejętności miękkich, neurologopeda dziecięcy – patolog mowy i języka.